Wednesday, March 30, 2011

fOr guyS whO loVes 2 wear BOXER..

Ada kalangan kita lebih selesa memakai underwear mahupun boxer. Bagi kalangan yang suka memakai boxer di sini saya ingin beri penekanan serba sedikit tentang boxer dan juga keselesaan si pemakai.


Boxer Short seperti seluar pendek dan berpotongan longgar dengan corak tertentu.Fabrik yang digunakan adalah kapas, sutera atau campuran satin. Antara kelebihan memakai boxer short ini adalah lebih longgar dan selesa, sesuai dipakai ketika musim panas, mengurangkan rasa gatal di bahagian alat sulit, kurang berisiko mendapat penyakit kanser testikular berdasarkan kajian, mudah ditanggalkan dan juga boleh digunakan sebagai seluar dalam dan sebelum tidur.


Boxer Briefs adalah lebih ketat dan lebih ketat seperti seluar dalam briefs. Ia memberi keselesaan dan menutupi bahagian tengah antara pinggang dan keseluruhan pinggul. Fabrik yang digunakan lebih tebal dan mudah regang seperti kapas lembut, polister dan lain-lain.


Tip pemakaian Boxer

  1. Jangan memakai boxer longgar ketika bersukan, sebaliknya pakai boxer brief untuk lebih keselesaan dan bergerak.
  2. Untuk aktiviti bersukan, pilih boxer brief yang berfabrik kapas atau spandexyang mudah regang.
  3. Jangan jadikan seluar pendek sebagai boxer atau sebaliknya boxer dijadikan seluar pendek.
  4. Pilih warna seluar dalam sesuai dengan warna pakaian yang dipakai. Jangan memilih boxer berwarna terang ketika memakai seluar putih.
  5. Terdapat sesetengah lelaki memakai boxer bersama brief. mesti dielakkan kerana bahagian sulit memerlukan lebih pengudaraan.Ramai lelaki memakai boxer yang sama untuk tempoh beberapa hari. Elak sama sekali kerana peluh yang melekat pada boxer boleh menyebabkan jangkitan bakteria.
  6. Elak memakai boxer longgar dengan seluar ke pejabat atau slack kerana ia menampakkan bahagian tersebut tidak kemas.

ADAKAH ANDA PEMINAT BOXER BRIEF?

Boxer brief adalah salah satu aksesori lelaki yang amat diminati oleh lelaki masakini, Boxer brief adalah sebagai salah satu pilihan kepada lelaki yang kurang berminat memakai seluar dalam yang banyak terdapat di pasaran.

Boxer brief adalah lebih seksi berbanding seluar dalam biasa, wanita-wanita masa kini melihat lelaki yang memakai boxer brief lebih seksi dan bergaya membuatkan wanita tergoda dan terpesona tanpa disedari.

Boxer brief dapat membentuk punggung lelaki kelihatan menarik,ini kerana brief boxer mengikut bentuk punggung si pemakai.Mengikut kajian dari soal selidik ramai wanita lebih menyukai lelaki memakai boxer breif berbanding dengan seluar dalam biasa.ini kerana mereka melihat boxer brief sangat menarik dan seksi jika dipakai,boxer brief juga membuatkan naluri seksual wanita terangsang tanpa disedari,

Oleh itu boxer brief amat sesuai di pakai oleh suami-suami yang ingin mengoda isteri untuk hubungan intim. bagi yang teruna juga amat sesuai dipakai bila-bila masa kerana boxer brief memberi keselesaan berganda berbanding seluar dalam biasa.

Cuba kita lihat orang-orang di Amerika atau mana-mana negara di barat,mereka lebih memilih boxer brief berbanding seluar dalam jika ingin bersantai di pantai atau mana-mana tempat peranginan.ini kerana wanita di sana suka melihat bentuk badan lelaki dengan memakai boxer brief sahaja.

Kelebihan boxer brief

* Lebih seksi dari seluar dalam

* Dapat membentuk punggung lebih cantik

* senang dipakai bila-bila masa

* membuatkan wanita tergoda

* saiz yang fleksibel

* menjadikan lelaki lebih bergaya dan berketerampilan

* senang untuk mandi di kolam renang awam (tidak malu)

* harga yang berpatutan

* untuk memikat isteri



0 comments:

Post a Comment