Sunday, November 15, 2015

kaWan kE..??!! 16th nOv 2015

New place..meaning new environmet..new friends...brand new me.!! (apsal tetibe bau ikan masin neyh??!)
Aq di ibarat baru jer keluar dari kepompong..baru nak tgok dunia luar yang luas. 4tahun aq bekerja di kawasan pedalaman..ilmu yang sangat terhad, kini aq telah berjaya keluar di takuk yang lama.. terbang ke tempat yang baru. Sangat luas ilmunya..sangat luas untuk diterokai.. semuanya baru.! Alhamdulillah..
Jauh dilubuk hati neyh rindu sangat nak keje lapangan...lari sana sini..melompat halangan yang ada depan mata..hurmmm~ kini aq duduk di office..sejuk beku.!
Aq jugak bersyukur sebab dapat bos yang memahami..yg baik orangnya..xkedekut ilmu.. syukur giler!

Tapi sedih sebab hilang kawan2 lama..(xlayak digelar kawan pun ok.!) yang aq hangin tu..mulut puaka buat citer yang bukan2 pasal aq. Benda dah terang2 lagi bersuluh aq xbuat & xpernah buat.. dia kata aq buat. What the hell..??!!


Eee...sakit bebenor hati aq neyh bila dpt tahu. Aq tungguuuu jer masa bila aq nak selisih dgn dia, biar aq sepak sekali baru dia tahu.!
Tapi memang betullah..istilah “kawan” neyh. Dapat pulak spesis yang talam 2muka.. tapi xsangkalah, kawan yang kita kenal..makan sama2..boleh berpaling macam tu jer. Walhal dah terbukti kita di landasan yang betul..ikut jalan ni kalau nak berjaya, jangan kau ikut jalan tu. Jalan tu kotor,merosakkan masa depan kau. Ehhh...jalan yang kotor tu jugak pilihnya. Aq neyh tinggalnya.! Hurmm..nasib kau lah.. lantak kaulah..~


Bila dah geng dgn dengan pontianak..dengan mak lampir..bertambah2 lah puaka jadinya.. aq xkesah tu semua. Tapi jangan kau sentuh bab aq, cukuplah fitnah yang dibuat. Fitnah yang kau buat... 1hq tahu bangangnya kau. Tu yang aq kesian tu. Apalah nasib kau kan??


Selalu aq berseloroh..doa org dianiaya neyh dimakbulkan oleh Allah.. cuba tgok sekarang,Alhamdulillah doa aq dah dimakbulkan. So..sorrylah. aq caik kawan lain..malah jauh lagi bagus & hebat.
Soo..this is me.!

0 comments:

Post a Comment