Saturday, January 5, 2013

itS alWays beEn thiS way.. TWICE.!!


This is sooo..unacceptable. untuk kali ke2 nyaa.. permintaan aq xdpt dipenuhi atas sbb2 yg tidak dpt d’elakkan.

Dulu psl cake, giler meraung aq xdapat. Kalo aq tahu jadi camtu..dahlame aq g sebat sendiri,xpun dgn kengkawan. Xyah tunggu hari majlis.! Sia sia jer aq tunggu. Last2 kempunan.
Dahla aq kempunan tu 1 hal... rasa cake yg d bagi tu sgtlah merabak kan hati aq yg tgh lara tu. Rasa bikarbonat kuat giler. Mana sedap. Huuuiii...ku ratapi, ku raungi puas2 dlam blik. Tuhan jer yg tahu perasaan aq masa tu. Kalaulah aq tahu...dahlame aq g sendiri. Xpayah harapkan org. Kecewa,kempunan aq dibuatnya. Thanks alot.!

Guess what? Hari neyh pun perkara yg sama berulang kembali. Once again aq kempunan and kecewe sbb xdpt g tiyaw kerang bakar. Dengar cam bodoh2kan?? Tapi ko xtahu..puas aq simpan tahan nak makan kerang bakar tu.. sbb dier yg suruh tunggu. Telan air liur aq tgok kengkawan aq makan. Kalolah aq tahu jadi camni.. dah lameeeeeeeeeeee aq g cekik dgn kwn2. Keluar dgn kwn2. Xpayah harapkan org, buat kecewa jer.


Pasni xpayah lagi dah nak g besok ke...mggu depan ke bulan depan ke..xpayah. xnak lagi dah. Dah mati rasa nak makan tu. Sbbnya aq simpan nak mkan hari ini, bkn nk mkn besok ke..mggu depan ke..bulan dpn ke..

Selalulaa mcam ni...sedih. aq dilahirkan dlm keluarga yg janji mmg xpernah dimungkiri.. sbb tu bila org dah janji dgn aq..pastu mungkir.. mmg aq ********* giler.

So..selamat bekerja, work hard. Xganggu hidup anda lagi dah.. xmintak pape lagi dah. Cukupla ni last mintak nak makan tu jer pun.. thanks. Xmarah,just sedih. Sbb this is the 2nd time. Ciao~ 


1 comments:

MichaN a.k.a Cik Mar's said...

sabar la beb.. aku pon same hah..
nak makan capati je pon tapi kene tunggu sampai sebulan.. laghi kesian dari ko..
time aku kene tonsil ,aku nak makan ais krim..
aku iangat dia g mekdi beli ais krim utk aku tp beli prosperity untuk dia..hhahahaha
rabak hati aku memang tak terkata la kan..
4 hari aku mogok.. hahahah :)

Post a Comment